נעים להכיר

hr-retina

איך מתחילים?

hr-retina

מוכנים לצאת למסע?

אתם עומדים לעבור שינוי מסעיר שישפיע לטובה על כל תחומי חייכם. מהרגע שתצטרפו לאימוני הקרוספיט, תוך זמן קצר תרגישו איך תנועה, סחיבה של סלי קניות, הרמה של ילד, התכופפות, נשיאת משא ואפילו הליכה הופכים פתאום קלים, זורמים…

הדרך הנכונה להתאמן בשיטת הקרוספיט היא אך ורק בעזרת מאמן מקצועי בעל ידע רחב וניסיון, שידע ללוות אתכם ולהוביל אתכם בדרך המתאימה לכם אל הכושר הגופני המושלם.

בתחילה, שימו דגש על תנועה נכונה, ורק לאחר מכן התמקדו בעוצמה.

שיטת הקרוספיט מתבססת על שלושה עקרונות הקשורים אלו באלו ומשפיעים זה על זה:

מכניקה

היכולת לבצע באופן נכון את תנועות הליבה (core movements). ביצוע תנועות והנעה של עצמים ועזרים באופן הכי יעיל, אפקטיבי ובטוח.

התמדה

שמירה על רמת ביצוע אחידה של התרגילים לאורך כל התהליך בשילוב התמדה בביצוע התרגולים. חשוב לא להעמיס על הגוף יותר מדי, לכן חשוב שיהיה מאמן מקצועי שיהיה עם היד על הדופק.

עוצמה

גרג גלסמן, הוגה השיטה אמר: ‘עוצמה מביאה לכל התוצאות הטובות מהאימון’

סף פיזי ופסיכולוגי שונה מאפשר עבודה בעצימות גבוהה ומשתנה – ואין אדם אחד דומה לחברו. התהליך אורך זמן. היו סבלניים ותגיעו להישגים מדהימים.

hr-retina

מספר נקודות חשובות עם צאתכם למסע הקרוספיט

חשוב להבין ולזכור

  • שיטת הקרוספיט מלמדת אתכם להתחרות בעצמכם ולא באחרים. הימנעו מהשוואות.
  • אל תחששו מהמסע האיטי. טפסו במעלה סולם האימונים בהדרגה, תוך הפעלת שיקול דעת וסבלנות.
  • מה שאתם אוכלים חשוב יותר ממה שאתם מרימים (דוחקים). תזונה נכונה הינה המפתח לכל תחומי החיים שלכם. היא משפיעה על רמות האנרגיה שלכם, על המערכת החיסונית שלכם ועל יכולת ההתאוששות הגופנית שלכם.
  • אל תחששו לבקש הבהרות והסברים שוב. ושוב. ושוב. מדובר בבריאות שלכם. קחו את הזמן, הבינו כל תרגיל לעומקו וזכרו כי הבנה של חלק מהתרגילים אורכת זמן רב. אם אתם זקוקים לסיוע – אל תהססו לבקש אותו.
  • האימונים עוסקים בבניית מוכנות גופנית כוללת (GPP – General Physical Preparedness). העיסוק בקרוספיט נועד לשפר את חיינו, לאפשר לנו ליהנות מהם יותר. ה-GPP מאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם אתגרים חדשים.
  • אימון הקרוספיט לא נהיה קל יותר – אבל הופך מובן יותר. ככל שאתם מתמידים באימונים, כך הם הופכים מובנים יותר ופשוטים יותר לביצוע. אתם מתחזקים, מפתחים יכולת אירובית ומפתחים עמידות מנטלית.
  • אפילו אם עברתם יום קשה ואין לכם את הכוחות להגיע לבוקס ולהשקיע את הנשמה, אל תוותרו לעצמכם – הורידו עצימות, הפחיתו את הקצב – אבל אל תוותרו על האימון. גם מעט טוב יותר מכלום.
  • כייפו!  חייכו. צחקו. אל תיקחו את עצמכם או את האימון ברצינות רבה מדי. אם לא נהניתם שאלו את עצמכם – למה אנחנו כאן? האם ‘בגדול אנחנו נהנים’? האם אנחנו נהנים מהקהילה, מהאנשים – מהידע והתמיכה שהם מספקים לנו?
  • כולכם Firebreathers – יורקי אש- אנשים המתמודדים עם ניצחונות וגם עם קשיים פיזיים ברוח איתנה. הכל תלוי ברוח שאתם מביאים איתכם והיא זו שהופכת אתכם ל-Firebreathers. אל תשכחו זאת!
  • הקדישו זמן למנוחה והתאוששות. אל תיסחפו לאימוני יתר. הורידו עצימות, חזרות, משקלים ופעילות מדי פעם, על מנת לאפשר לגופכם להתמיד לאורך זמן. תזונה נכונה, שתייה מספקת ושינה – לכולם תפקיד משמעותי בהתאוששות. עליכם ללמוד להקשיב לגופכם. רק כך תוכלו להתמיד.

מוכנים להתחיל לעבוד?

לקביעת אימון או יצירת קשר

השאירו לנו הודעה ונשמח לחזור אליכם בהקדם. תודה!